söndag, maj 13, 2007
Lammfärs och Wallander
Pjuh, nu håller jag på att vara ganska så slut. Dagens konsert gick rätt bra och det var extra roligt att två föräldrar kom fram efteråt och tackade mig för att jag hjälpt deras avkommor att sjunga bättre. Man blir verkligen glad när man får lite beröm :)

Imorgon blir det förskole-, lunch- och kvällskonsert. Dessa är dock inte alls lika påfrestande för min del eftersom jag bara har ett fåtal elever med på dessa.

Nu blir det alldeles strax lammfärsspett och Wallander. Risken är överhängande att jag somnar innan upplösningen för jag känner mig verkligen grymt trött!

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 20:44 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • måndag, maj 14, 2007 8:07:00 fm, Blogger Unknown

    Tja! Hoppas du är utvilad nu för de nya konserterna. Vill ju inte att förskolbarnen skall bli besvikna :) Såg du färdigt på Afrikanen?

     
  • måndag, maj 14, 2007 2:03:00 em, Anonymous Anonym

    Kul konserten gick bra, alltid kul o få lite beröm. Det måste man ha ibland.

     
  • måndag, maj 14, 2007 3:43:00 em, Blogger Mie

    Man sover ju gott efter gott förvärv som det heter! Låter mysigt med god mat o Wallander!

     
  • måndag, maj 14, 2007 9:57:00 em, Blogger Aradil

    Artur: Hallojsan! Utvilad var jag inte, men jag tror barnen var nöjda ändå ;) Japp, jag lyckades hålla mig vaken!

    Allie: Ja, det ger en nya krafter! (Idag fick jag ett trevligt mejl från en mamma till :)

    Mie: Det gör man verkligen och får man dessutom varva ner med Wallander blir det ännu bättre :)