lördag, mars 11, 2006
Trött, jag är trött, jag är jättetrött
Det här har verkligen varit en av de sämre dagarna i år. Förstår inte varför jag är så trött, men har en liten teori om att mannen lärt sig hur han kan suga ur mig min energi för att använda själv - han har nämligen börjat stiga upp jättetidigt på morgnarna, trots att han går och lägger sig jättesent. Jag däremot somnar tidigare och sover längre och är ändå mycket tröttare.

För att göra ont värre, bestämde sig mannens föräldrar för att de just idag skulle komma förbi och titta på Parisbilderna. Det är visserligen trevligt att de vill se dem och så, men idag hade jag verkligen behövt ligga och zappa framför TV:n och jag misstänker att jag var mindre trevlig än vanligt.

Snart blir det melodifestival och till detta ska inmundigas: dinkelpasta med räkor - mums! Får hoppas att jag piggnar till innan dess.
 
Nedtecknat 18:22 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: