tisdag, februari 28, 2006
Parisiska klädinköp
Trots alla sevärdheter som skulle hinnas med lyckades jag också smita in i en och annan klädbutik. På rue S:t Honore hittade jag en snygg klänning som jag gärna lagt vantarna på, men prislappen på 1660 Euro satte stopp för den drömmen. Kläder lite mer i min prisklass hittade jag istället på Zara som jag besökte flera gånger, bland annat i varuhuset Les Printemps och på Champs-Elyssée. Handlade gjorde jag däremot i butiken vid operan. Klänningen till vänster kunde jag inte låta bli pga färgen och det härliga tyget. Inser att den inte är alltför smickrande för min figur, så jag vet inte hur mycket jag kommer att använda den. Den guldiga scarfen hör inte till klänningen, men jag tänker inhandla en som matchar bättre. Klänningens pris: 49:90 Euro.
Den prickiga kjolen är jag mera nöjd med. Också den inköpt på Zara för 39:90 Euro. Tror att den kommer att bli en av vårens favoriter!

Jobbar på en liten reseberättelse, men det dröjer ett tag till innan den kommer upp här.
 
Nedtecknat 22:35 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: