måndag, februari 27, 2006
Fallin' to Pieces
Jag börjar misstänka att jag har en kläd-sabbare i huset. De senaste två veckorna har jag upptäckt trasiga sömmar i följande plagg:
  1. Min näst nyaste - långa - turkosa kjol
  2. Min nyaste - korta - turkosa kjol
  3. Min nyaste - svart/vit-mönstrade - kavaj

Nu är det verkligen hög tid att sätta fart i symaskinen. Problemet är bara att symaskinen är från 50-talet och lägenheten från 2000-talet, vilket innebär att det inte finns ett enda uttag som jag kan koppla in maskinen i - lägenheten 100% jordad symaskinen 100% ojordad. Mannen har lovat att han med sina begränsade kunskaper i elektronik ska kunna ordna saken, men vi har inte kommit till skott ännu.

Som om inte detta vore nog verkar jag ha glömt alla mina plastkort (förutom bankkort, körkort, försäkringskort och bilnyckel) på hotellet.

 
Nedtecknat 23:32 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: