fredag, mars 10, 2006
Fredagsnöje
På fredagar brukar jag försöka att ta en runda på stan för att spana på folk och titta i butiker. Av olika anledningar blir det inte alltid så mycket tid till detta som jag skulle önska, men idag har jag spenderat några härliga - om än kalla - timmar på stan. Tanken var att jag skulle köpa en turkos väska som jag spanat in på Indiska förra helgen, men väl i butiken insåg jag att den inte var så turkos som jag mindes, utan färgen var snarare ljusblå. Någon väska blev det alltså inte, men istället kom jag hem med ett brett diadem (fick leta i hela stan innan jag äntligen hittade ett på Wedins), ett turkost nagellack och en kavaj från h&m som jag inte kunde lämna kvar, den var ju faktiskt nedsatt med 70%. Dessutom behövde jag verkligen en till kavaj sedan jag krympt ur en och haft sönder en annan. Upptäckte också att Make Up Store numera finns i stan - kul!

Nej, nu blir det mat, vin och Så ska det låta. Ska också försöka hinna att måla naglarna i mitt nya lack!
 
Nedtecknat 19:40 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: