söndag, september 17, 2006
På begäran: klänning och kofta
Här kommer en bild på klänning och kofta som jag köpte för ett par veckor sedan. Klänningen är från by Marlene Birger och koftan från Rodebjer.

Annars händer inte så mycket här. I fredags var vi och berättade för hussäljaren vad vi vill ha. Det blir nog rätt dyrt, men han får i alla fall räkna på det och så får vi väl börja stryka sedan.

Helgen har till största delen ägnats åt att sjunga in ett par låtar som mannen gjort. Den ena är jag rätt så trött på eftersom den gått en hel del här hemma (sjöng in den för ett år sedan också). Den andra gillar jag bättre, fast den har jag också sjungit in tidigare. Fast det var innan vi köpte in bättre utrustning så det låter betydligt bättre nu.

Imorgon blir det jobb igen, men det skan nog gå bra det med. Håller på att ha accepterat att jag inte är ledig längre.

 
Nedtecknat 18:50 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: