lördag, oktober 28, 2006
Idioter!
Något jag verkligen inte gillar är killar - eller tjejer för den delen - som står och gasar sin moped på samma ställe under en längre tid. Görs detta dessutom vid fyra-tiden på natten och någonstans i närheten av vårt sovrum så tycker jag ännu sämre om tilltaget. Kom som vanligt i säng rätt sent, hade svårt att somna och när jag äntligen lyckades väcktes jag av detta enerverande ljud. Idioter! Ja, man ska inte vara elak och döma folk, men man undrar ju hur vissa är funtade.

Oj, så arg jag låter. Är faktiskt inte lika sur som det verkar på detta inlägg. Antar att jag bara behövde skriva av mig lite. Blev förresten ingen barockkör för mig. Känner mig inte riktigt frisk och så ska jag ju orka med kvällens kalas också, så jag beslöt att jag behövde sova ut istället.

Etiketter:

 
Nedtecknat 11:56 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: