onsdag, oktober 11, 2006
Insomnia
Två nätter i rad har jag nu vänt och vridit på mig i timmar innan jag lyckats somna. Klarvaken med massor av tankar som snurrar. Som tur är har jag inte behövt stiga upp i ottan, men trots att jag tillåtits sova till halv tio så kan jag inte påstå att jag är utvilad.

Etiketter:

 
Nedtecknat 09:56 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • fredag, oktober 13, 2006 12:09:00 fm, Blogger Paks

    Du det där känner jag igen! Så har jag haft i flera veckor! Har varit helt förstörd varje gång jag vaknat på morgonen. Mina kompisar e jätteoroliga, så de vill att jag ska gå på hälsokontroll. kan va att du behöver det med?

     
  • fredag, oktober 13, 2006 12:17:00 fm, Blogger Aradil

    Ja, det är ju inte så bra att inte sova ordentligt. Kanske beror det på stress eller nåt. Åker i alla fall iväg lite i helgen och vilar upp mig så får jag väl se om det blir bättre. Hoppas du också får sova gott framöver!