tisdag, november 21, 2006
Julstrul
Just nu är jag inne i en period då jag tänker allt för mycket negativt. Börjar dra ihop sig till körens första framträdande denna "jul" och det känns som om det kan gå hur som helst. Har tagit med några nya och de har såklart inte hunnit sätta stämmorna ordentligt så ibland låter det inget vidare. Borde väl ta tag i det och special-öva med dem, men närdå? Kvällarna är fullspäckade med elever fram till åtta och efter det vill jag bara åka hem och dra täcket över mig!

Borde också: skriva manus till skolans Julshow, fixa annons och affischer till Julshow och Körkonsert, kontakta kantorn som lämnat ett märkligt meddelande på min mobil, lägga ut övningsfiler till kören på Internet, färdigställa skolans hemsida, handla julklappar och tvätta. Har säkert glömt cirka hundra saker dessutom...

Men: Ja' ä' int' bitter!

Etiketter:

 
Nedtecknat 19:26 Detta inlägg ¤


8 har kommenterat inlägget: