onsdag, november 01, 2006
Ledighet
Äntligen blev det lite lov. Studiedagarna är avklarade och nu är det fritt fram att ta hand om sig själv. Firar gör jag genom att inviga mina fina Erdinger-glas som jag köpte i Helsingör i augusti. Har iofs använt dem innan, men då har inte innehållet varit det som de är gjorda för. Annars tar jag det mest lugnt. Leker lite i PSP och funderar på om jag ska ta och titta på en film. Har lånat Kalenderflickorna och Cleopatra av mannens föräldrar, så kanske blir det att jag tittar på någon av dem.

Bokningen av kyrkan är avklarad. Det gick bara fint och det är så otroligt skönt att ha den saken gjord! Tyvärr kunde vi inte använda församlingshemmet som vi gjorde förra året och det var ju lite synd men det går nog att få i sig lite fika och byta om någon annanstans - det ordnar sig.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 20:33 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: