torsdag, november 02, 2006
Snön ligger kvar!
Snön ligger kvar och solen skiner, det är så underbart vackert ute!



Det är som förgjort! Lyckas banne mig aldrig komma i säng i vettig tid. Vet jag dessutom att jag är ledig påföljande dag så är det helt omöjligt. Satt uppe till tre i natt, vilket så klart resulterade i en väldigt lång sovmorgon. Masade mig upp vid halv tolv och sedan har inte mycket blivit gjort. Måste verkligen skärpa mig! Borde ju ha gett mig ut på en promenad idag när det är så vackert ute, men när man knappt har ätit frukost innan solen börjar gå ned så blir det liksom inte av. Hade dessutom tänkt åka in till stan och kolla ifall jag hittar något att utöka min garderob med. Får bli imorgon istället, då ska jag stiga upp tidigare för jag ska inte nattsudda ikväll!

Lev och må!

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 14:26 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: