fredag, november 03, 2006
Sting
Efter att ha hört mycket gott om John Mayer var jag ju bara tvungen att försöka hitta några låtar med honom och ta reda på varför alla var så till sig. Visst, det lilla jag nu hört är bra - gillar låten Your Body is a Wonderland skarpt! Sedan kom jag över Message in a Bottle, en av mina absoluta favoritlåtar! Men, här ska det vara Sting & The Police. Sting är bara bäst, vilken röst och vilka låtar - nu blir det till att lyssna in honom igen, det var ett tag sedan.

Blir förresten ingen Musselsoppa ikväll. Vi ska försöka få lite gratismat på Bishops Arms' After Work istället.

Etiketter:

 
Nedtecknat 15:27 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • onsdag, november 08, 2006 1:29:00 fm, Blogger niffin

    Jag föll som en fura för John Mayers röst - & det första jag tänkte var att han lät lik Sting, men alldeles sin egen ändå. En sort luftigare röst, eller hur?

    Sting är Sting, så är det bara. :)

     
  • onsdag, november 08, 2006 10:53:00 fm, Anonymous Anonym

    Har inte tänkt på att de låter lika, får ta och lyssna lite mer.
    Men nog är det så - Sting är Sting.