fredag, december 08, 2006
Filmtajm
Så där, nu är jag hemma igen efter ännu en arbetsdag. Hade lyckats glömma min handväska i konsertlokalen så det blev en extra sväng dit innan vi kunde åka hem. Har hyrt två filmer som jag tänkte slappa framför; Elizabethtown och Kärlek på hal is: Jakten på guldet. Skulle väl egentligen behöva sova, men jag blir på så dåligt humör ifall jag sover på dagen så det är säkrast att jag låter bli. De senaste dagarna har verkligen sugit musten ur mig och jag har lyckats få ont i både ryggen och vaderna. Känner mig minst 20 år äldre än vad jag egentligen är just nu. Ska ju dessutom jobba sex timmar imorgon och på söndag är vi bjudna på julbord av mannens föräldrar. Egentligen rätt trevligt, men väldigt dåligt tajmat.

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 16:00 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • lördag, december 09, 2006 1:51:00 fm, Blogger niffin

    Ojoj, vilken december du har! Blir riktigt matt av att läsa om din vecka.. Hoppas du kan ta det riktigt lugnt imorronkväll! :)

     
  • lördag, december 09, 2006 10:11:00 fm, Anonymous Anonym

    Man vill bara ta en time out ibland alltså, är det inte det ena så är det det andra. Hoppas du fick slappat med filmerna, Elizabethtown har jag sett och är en perfekt film där man bara ta det lugnt, behöver inte anstränga sig allt för mycket men är ändå lite små mysig. Hoppas du får en fortsatt skön helg.

     
  • lördag, december 09, 2006 5:39:00 em, Blogger Aradil

    soul_bird: Ja, december är inte att leka med. Fast det är ju kul med konserter också, bara man inte blev så trött. Det kan jag säkert - har inte ens tagit med mig några jobbrelaterade papper hem :)

    allie: En time out vore inte så dumt, men snart är det lov i alla fall :) Elizabethtown var helt perfekt för sitt ändamål. Väldigt mysig film. Tack ska nog bli en bra avslutning på veckan tror jag :)