söndag, december 17, 2006
Inlagda sillar och askungesaga
Har haft en riktigt skön dag idag då jag inte har känt mig pressad och stressad överhuvudtaget. Blev till och med inspirerad att pyssla lite i Paint Shop Pro, vilket var ett bra tag sedan sist.

Har tittat på film: För evigt. En askungesaga, med Drew Barrymore i huvudrollen, som är så söt att jag kan se den om och om igen. Till denna avnjöt jag några mumsiga laxrullar som jag hittat recept på hos Emelie. De är jättegoda och väldigt lätta att göra så jag rekommenderar dem varmt!

Nu ska jag fundera på vilka sillinläggningar jag ska göra till jul. Har nämligen bett min kära mor att hon ska köpa hem ingredienserna så att jag slipper åka och handla det första jag gör när jag kommer upp. Men för att hon ska ha en chans att handla det jag behöver - utan att använda sig av de telepatiska förmågor jag ibland tror att hon besitter - måste jag kolla upp vilka inläggningar jag egentligen ska göra.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 21:09 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: