tisdag, december 19, 2006
Utcheckning
Sista dagen på jobbet idag. Tyvärr kommer det att bli en fruktansvärt lång dag - börjar vid 9.00 och slutar vid 21.30 ungefär. Ikväll är det dags för körernas julkonsert och det är inte utan att jag är lite nervös. Jag är ingen självklar ledartyp så att hålla i ett flera timmar långt rep med ungefär 30 ungdomar känns lite jobbigt. Måste dessutom se till att ordna program och någon typ av fika så att de inte svälter ihjäl innan konserten.

Idag blir det ännu mera mat. Vi är bjudna på julgröt tillsammans med resten av huset. Ifjol bidrog vi med ett improviserat musikinslag. Hoppas vi slipper det i år för det är inte riktigt min grej - speciellt som jag inte spelar något flyttbart instrument.

Nu ska jag se om jag hittar något ätbart till frukost

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 07:34 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: