fredag, januari 26, 2007
Sliten
Nu är jag totalt slut och funderar allvarligt på att gå och lägga mig en stund. Har varit ute och handlat till morgondagens kalas och jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt att springa runt i matbutiker i flera timmar. Dessutom finns det väl bättre tider att åka och handla än efter klockan 17.00 en fredag.

Nåja, jag överlevde Systemet, Netto och Ica innan mannen skjutsade hem mig. Han åkte iväg en sväng till City Gross för att leta återstående varor. Tack och lov insåg han att det var säkrast att inte ha mig med - både för husfridens och plånbokens skull...

Nehej, en Gravendals kanske...




Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 19:38 Detta inlägg ¤


10 har kommenterat inlägget:


  • fredag, januari 26, 2007 10:05:00 em, Blogger Hannele på Hisingen

    Vi scannar och betalar själva i matbutiken, går enkelt och fort :)
    Hoppas du får ett trevligt kalas.

     
  • fredag, januari 26, 2007 10:20:00 em, Anonymous Anonym

    Va skönt det är gjort o du kan nu koppla av ;) Kram på dej!

     
  • fredag, januari 26, 2007 10:55:00 em, Blogger Aradil

    Hannele: Det där har jag inte provat ännu. Är det på Ica, i så fall undrar jag hur det funkar: måste man betala med Ica-kortet eller kan man betala på annat sätt?
    Fast köerna är värst på Systemet och de lär nog inte införa något scanningssystem...
    Tack det tror och hoppas jag med :)

    Missy: Jätteskönt!
    Kramar

     
  • lördag, januari 27, 2007 1:50:00 fm, Anonymous Anonym

    Hoppas kalaset blir bra! :)

    City gross öppnar i Sundsvall snart. Undrar om dom är bra...

     
  • lördag, januari 27, 2007 3:04:00 fm, Blogger niffin

    Önskar dig en trevlig lördag - utan City Gross ;).
    (Det finns ett stort CG-elände i Mantorp (utanför Linköping) & jag tror det är Sveriges största mataffär - gigantisk, alltså. Man får se det som "ett projekt" om man ska dit & handla. :p)

     
  • lördag, januari 27, 2007 10:20:00 fm, Blogger Aradil

    Darkangel: Tack, det ska nog bli okej :)

    Vi handlar inte så mycket på CG, men det finns det mesta där. Fast det är så stooort så man går nästan vilse.

    Soul_bird: Tack detsamma ;)
    Ja, här är det också väldigt stort. Om man tappar bort varandra så kan det ta hur länge som helst innan man hittar varandra igen...

     
  • lördag, januari 27, 2007 10:37:00 fm, Anonymous Anonym

    flera timmar e kanske inte så kul men en stund kan va kul för ja handlar så sällan haha /sparks

     
  • lördag, januari 27, 2007 12:40:00 em, Blogger Aradil

    Sparks: Det kanske kan gå an i måttliga mängder som du säger. Fast jag trivs bäst när jag får handla i den vanliga butiken där jag hittar allt och inte behöver springa ett maraton ifall jag missat något i början av affären ;)

     
  • lördag, januari 27, 2007 3:09:00 em, Anonymous Anonym

    hihi ja de e sant jag handlar aldrig ensam¨så ja ser till att nån annan får springa muhahahahhaaha

     
  • lördag, januari 27, 2007 3:11:00 em, Blogger Aradil

    Sparks: lol - du är smart du ;)