onsdag, januari 24, 2007
10 saker ni inte visste om mig
Hittade denna hos allas vår MissyT och jag norpar så gärna!

  1. Jag köper nästan bara skor med höga klackar.
  2. I tonåren var jag ett riktigt stort fan av Stefan Edberg. Prenumererade t.o.m. på Tidningen Tennis (numera nedlagd, därav ingen länk).
  3. När det gäller öl föredrar jag Ale och Weißbier framför svenskt lagerbjafs.
  4. Var helnykterist fram tills jag fyllde 21.
  5. Jag äger inte ett enda par jeans.
  6. Trots mitt stora intresse för trädgård finns här hemma endast två krukväxter (förutom kaktusar), varav den ena håller på att dö trots att den bara bott här en vecka.
  7. Jag har läst 40 poäng engelska på universitetet.
  8. Flyttade 22 mil hemifrån för att börja gymnasiet när jag var 15 år.
  9. Jag har tagit lektioner i orgelspel och elbas (förutom gitarr, piano och sång).
  10. Jag har sommarjobbat som kantor i tio somrar från det att jag började andra året på gymnasiet.





Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 15:56 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: