fredag, mars 16, 2007
Feber
38,9 grader visar termometern på så jag antar att dagen kommer att spenderas i sängen. Snart ska jag skicka ut mannen för att köpa Ipren och gärna lite tulpaner också, men han verkar vara seg i starten idag så jag lär få vänta en stund till.

Jag är faktiskt lite fascinerad över att jag blivit så här sjuk mitt i terminen för det blir jag så sällan. Har inbillat mig att kroppen lärt sig att vänta tills det är dags för lov innan den bryter ihop, men inte den här gången - intressant!

Nu blir det lite käk och sedan får jag väl se vad jag orkar.
Hoppas allt är bra med er!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 10:45 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • fredag, mars 16, 2007 12:57:00 em, Anonymous Anonym

    En föreläsare på högskolan berättade en gång att kvinnor är betydligt tåligare för skiftande temperaturer eftersom de växlar i kroppstemperatur naturligt i takt med menstruationscykeln. Därför en man är gnälligare vid 39 grader än vad en kvinna är.

    Krya på dig *kram*

     
  • fredag, mars 16, 2007 3:14:00 em, Anonymous Anonym

    Nää stackare :( Krya på dej nu och se till att få mycke vila och vätska! Kramar

     
  • fredag, mars 16, 2007 5:50:00 em, Anonymous Anonym

    Skickar en digital näsduk och några alvedon.
    Sköt om dig!

     
  • fredag, mars 16, 2007 7:09:00 em, Blogger Aradil

    Artur: I så fall får vi hoppas att jag inte lyckats smitta sambon ;)

    Missy: Tack, det har faktiskt blivit en hel del sömn så det är bra :)
    Kram

    Risken finns: Tack för omtanken. Näsduk och alvedon kommer väl till pass :)