söndag, mars 11, 2007
Crime Sleep
Dags att krypa till kojs efter en lugn och avkopplande söndag. Söndagarna är ofta hemska eftersom de följs av måndag, men på något sätt har de ändå en viss charm. Här hemma händer vanligtvis ingenting och ibland är det knappt att vi kommer ur nattkläderna en gång. Rätt så skönt med dagar då man känner sig så där totalt ledig.

Har tittat på en hel drös med avsnitt av Våra bästa år, pysslat lite i Paint Shop Pro och avrundat med Matrix - Reloaded. Inte den bästa film jag sett, men jag gillade ettan och tänkte att det var hög tid att kolla in tvåan. Tyvärr slutade den mitt i handlingen och nu måste jag ju se till att kolla in trean också - som jag för övrigt inte har en aning om när den visas, men det reder sig väl på ett eller annat sätt.

Nu ska jag bara borsta tänderna och sedan blir det Crime Sleep framför reprisen av Criminal Minds. Hoppas ni får en bra start på veckan och så håller jag tummarna för att våren äntligen kommer på allvar nu.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 23:35 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget:


  • måndag, mars 12, 2007 12:17:00 fm, Anonymous Anonym

    hehe ja vissa filmer är sådär "tråkiga" att man bara måste se fortsättingen :P För övrigt gillar jag Matrix-filmerna :)

    Hoppas du får en skön natt sömn och en bra start på veckan vännen :)

     
  • måndag, mars 12, 2007 1:59:00 fm, Anonymous Anonym

    Matrix-filmerna är speciella. :)
    jag gillar dom.

     
  • måndag, mars 12, 2007 7:37:00 fm, Blogger Aradil

    Missy: Ja, så kan man ju säga :) Ettan gillade jag mycket, tvåan var lite väl mycket långa slagsmålsscener för min smak, men helt okej.

    Tack detsamma!
    Kramar

    Darkangel & Mumma: Väldigt speciella, det kan man då inte säga annat :) Får väl se vad jag tycker när jag sett trean.
    Ha en bra dag!

     
  • måndag, mars 12, 2007 2:46:00 em, Anonymous Anonym

    Ja söndagar är underbara bara man slår undan tankarna om att "imorgon är det måndag". Söndagen är ju vilodagen o den dagen man får bara slappa o göra precis ingenting...=)... Ja här har det varit riktigt vår i dag, hoppas såå det ska hålla i sig så man får lite ljus runt sig.

     
  • måndag, mars 12, 2007 8:55:00 em, Blogger Aradil

    Allie: Exakt!
    Här har det också varit vår - härligt!