söndag, mars 11, 2007
Koncentrationssvårigheter
Barnkalaset igår drog ut på tiden och hemfärd blev det först strax innan elva. Tack och lov frågade familjen om det var okej att vi tittade på melodifestivalen och det tyckte vi så klart att det var. Koncentrationen blev dock lite lidande. När Sebastian sjöng sin låt (som jag bara sett/hört på You Tube innan) lyckades födelsedagsbarnets lillebror och kusin knuffa till mannen så att han spillde rödvin på mattan och soffkuddarna. Gissa om jag klarade av att följa Sebastians uppträdande...

Nåja, de flesta bidragen hade jag ju sett innan, så det var egentligen röstningen som jag tyckte var mest intressant. Jag var faktiskt lite orolig att alla skriverier och läsarundersökningar som visade att The Ark skulle vinna kunde bidra till att många av de som tänkt rösta på dem, inte skulle tycka att det var någon idé att de röstade. Tack och lov visade sig mina farhågor helt ogrundade och The Ark fick vinna den jordskredsseger som utlovats.

Om du inte fått nog av melodifestivalen kan du läsa mer bland annat här, här, här och här.

Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 10:43 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: