lördag, mars 10, 2007
Barnkalas vs Melodifestival
Cataplana

Ny dag och nya tag. Sitter och funderar på om jag kanske borde ta en promenad, det är ju nästan soligt ute och jag inbillar mig att jag är i stort behov av såväl frisk luft som motion. Den som lever får se - först blir det frukost i alla fall.

Ikväll är vi bjudna på barnkalas. Det drar igång vid fem-snåret med middag och tårta och sedan får vi se hur lång tid det tar. Tycker att tajmingen var lite dålig, men pojken kan kanske inte hjälpa att han fyller år just idag.

Äntligen är det dags för uppgörelsen i Globen och jag hoppas verkligen att:
  1. Jag hinner hem för att se tillställningen.
  2. The Ark tar hem sångfågeln.

Ifall någon är nyfiken på hur gårdagens mysmiddag såg ut, så finns en bild längst upp i detta inlägg. Lev och må!


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 10:33 Detta inlägg ¤


8 har kommenterat inlägget: