söndag, mars 11, 2007
Cataplana
Receptet på fredagens mysmiddag - cataplana - finns nu att beskåda här!

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 15:14 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • söndag, mars 11, 2007 8:59:00 em, Anonymous Anonym

    Hej
    Vet inte om du lyckats hitta The real chili cook book. Kan bara säga att jag hittade den på BokSkotten i Sthlm och det fanns bara två ex. Har kollat på nätet men den tycks inte finnas vare sig på Adlibris eller Bokus. Jag kan säkert kolla om du är intresserad...ifall det sista exet finns kvar.

     
  • söndag, mars 11, 2007 11:32:00 em, Blogger Aradil

    Christina: Så snällt! :)
    Men det behöver du inte göra. Sambons bror är bokhandlare så är det meningen att jag ska ha den så får jag nog tag i den ;)
    Men vad glad jag blev att du erbjöd dig kolla :D