fredag, mars 16, 2007
Langa hit pillren!
Jag klarade det!

Fast bara just så pass. Utelämnade en sak i mitt inlägg från i förmiddags eftersom jag hoppades att det skulle gå över; jag har blivit sjuk - igen! Den här gången känns det betydligt värre än den lilla förkylning jag hade för ett par veckor sedan. Känner mig väldigt svullen i halsen, hostar så att jag får blodsmak i munnen och till på köpet lyckades jag dra på mig migrän lagom till repetitionen med cirka 45 spelglada ungdomar. Very nice! Sjunga borde jag inte göra överhuvudtaget, men gissa hur lätt det är att låta bli när man har mitt jobb...

Tack och lov för Eeze, nu känner jag mig nästan som en människa igen. Även om halsontet fortfarande är väldigt irriterande så finns det nog inget som är så skönt som när en migränattack ebbar ut. Det är som att få ett helt nytt liv!

Nu kilar jag i säng, bloggrundan får vänta tills imorgon bitti (oops, idag men om några timmar menar jag visst). Sov gott!


Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 00:05 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • fredag, mars 16, 2007 1:12:00 fm, Blogger niffin

    Neeej!! Inte bli sjuk igen. *hytter med näven*
    Krya på, krya på!!! :)
    *kram*

     
  • fredag, mars 16, 2007 7:55:00 fm, Blogger Unknown

    Oj. Jag minns själv hur irriterande det var när vår rörelseformslärare blev sjuk *tänker ur dina ungdomars perspektiv*. Det krånglade till det en hel del med våran dansföreställning. Men vi fick i alla fall ihop något :) Krya på dig! Kram!

     
  • fredag, mars 16, 2007 9:38:00 fm, Blogger Aradil

    Soulbird: Tyvärr... 38,9 graders feber nu på morgonen :( Men nu när jag är ledig är det ju inte så farligt att vara sjuk. Kanske kan man lura mannen att passa upp på en lite extra, hehe ;)
    Kramar

    Artur: Man är ju sällan så oumbärlig som man tror. Är man borta så löser det sig på något annat sätt. Fast nu har jag ju hela helgen på mig, så förhoppningsvis är jag back in business på måndag :)
    Kram