måndag, april 30, 2007
Jag vill ha en grill!
Frukost

Har precis satt i mig lite frukost och väntar nu på att kaffet ska koka upp. Sitter och funderar på vilka plantor jag behöver köpa till balkonglådorna. Vanligtvis brukar jag så frö i en eller ett par av dem, men i år tror jag att det blir plantor för hela slanten. Dessutom tar jag nog bort två av lådorna för jag har gett mig den på att få plats med en grill i år. Plant- och grillshopping alldeles strax med andra ord.

När det gäller min lilla odlingsplätt nere på tomten tror jag att det får bli frön. Gräslök, timjan, rosor och liljor växer redan för fullt så det ska inte behöva kompletteras så mycket. Planterar nog ut mormors kärleksörter också och sedan är det väl i det närmaste klart.

Japp, så får det bli!


Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 09:56 Detta inlägg ¤


9 har kommenterat inlägget: