måndag, maj 14, 2007
Generalpaus
Blir nog lite bloggtorka här ett tag framöver. 13 timmar på jobbet idag och imorgon samt på onsdag lär det bli något liknande. Med andra ord kommer tiden - och orken - till bloggande att vara aningens begränsad...

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 21:58 Detta inlägg ¤


15 har kommenterat inlägget:


  • måndag, maj 14, 2007 11:14:00 em, Anonymous Anonym

    Förstår dig, Aradil.
    Ibland har man bloggtorka, bättre att blogga när man har tid/ork/lust.
    Jag gillar din blogg, alltid kul att läsa & se dina bilder.

     
  • tisdag, maj 15, 2007 9:32:00 fm, Anonymous Anonym

    Vi ses om ett par dar....eller så...ja...när din bloggtorka är över

     
  • tisdag, maj 15, 2007 1:15:00 em, Blogger niffin

    Den som väntar på nåt gott... ;)

     
  • tisdag, maj 15, 2007 2:34:00 em, Blogger Mie

    Bloggen ska aldrig vara ett tvång! Så ta din tid o välkommen tillbaka!

     
  • tisdag, maj 15, 2007 4:40:00 em, Anonymous Anonym

    Aradil!
    Jag tror du får omprioritera. Arbete får aldrig påverka bloggande. Var sak har sin plats och bloggandet får aldrig bli lidande :)

     
  • onsdag, maj 16, 2007 1:02:00 fm, Anonymous Anonym

    Aradillisen.... du jobbar ihjäl dig!
    bytt adress till bloggen btw. skicka länk nedan

     
  • onsdag, maj 16, 2007 8:42:00 fm, Blogger Aradil

    Ann@: Det blir ju oftast inte särskilt läsvärt heller när man pressar fram något stressat.
    Tack, kul att du trivs här!

    Christina W: Du är så välkommen tillbaka. Kommer nog inte att hålla mig borta så länge till!

    Soul_bird: Tihi, det var snällt :)

    Mie: Nej, det ska ju vara skoj! Kommer snart tillbaks - upploppet har börjat!

    Risken finns: Haha, jaså säger du det. Får kolla ifall det finns några möjligheter att gå ner i tjänst kanske ;)

    Elemi: Det känns så ibland (fast den här festivalen var min och mannens idé så vi får väl stå vårt kast ;)
    Snygg layout du skaffat dig!

     
  • onsdag, maj 16, 2007 8:45:00 fm, Blogger Hannele på Hisingen

    Fullt upp, sköt om dej.

     
  • torsdag, maj 17, 2007 1:13:00 em, Blogger Mie

    Hoppas du mår bra! Att jobba för mycket mår man inte bra av... Ask me;-)

     
  • torsdag, maj 17, 2007 6:31:00 em, Anonymous Anonym

    så är det, hoppas du fått en bra vecka iaf och att det blir en lugn helg :)

     
  • torsdag, maj 17, 2007 7:07:00 em, Blogger Aradil

    Hannele: Kan man säga. Fast nu är det värsta över :)

    Mie: Jodå. Trött, sliten och smutsig men annars så ;)

    MissTaken: Det har varit en mycket bra vecka även om den varit tuff. Nu ska jag ta det lite lugnare ett par dagar :)

     
  • fredag, maj 18, 2007 1:23:00 em, Blogger MissTaken

    Ja det är du värd ;)

     
  • fredag, maj 18, 2007 3:41:00 em, Blogger Aradil

    Missy: Tycker jag med ;)

     
  • söndag, maj 20, 2007 8:17:00 em, Anonymous Anonym

    Ja, det är sant. Känner samma sak med min blogg, känner mig stressad med att pressa fram något läsvärt.
    Antingen får man blogga fram något läsvärt eller lägga ned den, min tanke :P
    I mitt fall menar jag.. :)

     
  • söndag, maj 20, 2007 9:58:00 em, Blogger Aradil

    Ann@: Jag försöker tänka som så att det behöver ju egentligen inte vara läsvärt för jag skriver ju mest för min egen skull och tvingar ingen att läsa här. Däremot tycker jag att det är viktigt att det känns kul att skriva och inte pressande - då är det nog bättre att ta en paus och återfinna glädjen i skrivandet.

    Hoppas du inte lägger ner för jag tycker det är kul att läsa det du skriver...