söndag, december 10, 2006
Ingen söndagsångest här!
Så var det söndagkväll igen och som vanligt kom den alldeles för snabbt. Känns i alla fall lite mindre jobbigt än vanligt eftersom den kommande veckan blir den sista med ordinarie undervisning innan jul. Några extratimmar lär det bli med tanke på att jag måste ordna program och affischer inför körkonserten den 19:e. Dessutom har vi en liten elevkonsert på torsdagkväll och då har jag en hel drös med elever som ska vara med.

Fast allt känns lättare nu, kanske beror det på att jag kan ana terminsslutet inte allt för långt i fjärran. En liten möjlighet är också att det är Rosenroten som börjat göra verkan, har faktiskt vaknat innan väckarklockan börjat skramla både i torsdags och i fredags. Okej, i fredags somnade jag sedan om framför TV:n och försov mig med en halvtimme, men det är en annan historia...

Etiketter:

 
Nedtecknat 23:31 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: