söndag, december 10, 2006
Mätt och belåten


Nu sitter jag här hemma och tar igen mig efter julbordet. Värdshuset som stod för maten låg mitt ute i skogen kändes det som. Vi fick åka längs en väldigt slingrig väg för att ta oss dit. Maten var helt okej även om jag saknade en del av mina favoriter. Mysigt var det i alla fall och personalen var jättetrevlig. Det var rätt mycket folk och akustiken var lite jobbig så efter ett tag fick jag lite ont i huvudet. Skyndade att hiva ner ett par Ibumetin tillsammans med julölet och så var det problemet löst. Allt som allt var det riktigt lyckat, men en bön till alla föräldrar: om ni är ute och äter på restaurang och era barn börjar klinka på pianot; när ni ser att folk börjar fly fältet kanske ni borde se till att de slutar...

Det var förresten inte bara jag som blev trött:


Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 20:11 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: