onsdag, december 13, 2006
Nedräkningen har börjat
Ytterligare en dag närmare jullovet och det känns skönt. Började dagen med att lyssna på gymnasiets luciatåg vilket faktiskt gav åtminstone lite julstämning. Sedan åkte vi hem en stund och jag slappade framför Everwood och Ensamma hemma - härligt.

På eftermiddagen och kvällen har det varit undervisning för hela slanten och jag har träffat tre av mina elever som var med på julshowen förra veckan. En berättade att någon ringt in till P4 och talat om att han varit på en jättebra julshow och särskilt berömt Fairytale of New York - kul!

Nu ska jag sätta in kyckling i ugnen och koka upp lite quinoa och så småningom ska jag krypa ner i soffan, tända några ljus och mysa framför Close to Home och Seinfeld.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 20:25 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: