tisdag, december 12, 2006
Sovmorgon & Förkylning
Tisdagar innebär vanligtvis att vi börjar vid 8.00. Idag har vi lyckats ändra schemat så att vi börjar 11.30 istället vilket är helt underbart! Sitter vid mannens dator och skriver eftersom min fortfarande står kvar på jobbet. Inser att han har det rätt bra - kontorsstol, bord och dessutom står datorn vid fönstret så att man kan sitta och titta ut samtidigt som man skriver. Trivs med min bärbara men det här var faktiskt inte heller så dumt.

Förkylningssymptomen har tilltagit de senaste dagarna trots att jag envetet fortsatt med mina echinaceatabletter. Är lite rädd att den ska bryta ut med full kraft när lovet kommer, men så borde jag kanske inte tänka för då ökar väl antagligen risken för att det blir så.

Ikväll har jag sista repetitionen med kören inför konserten nästa vecka och lite nervöst är det allt. Dessutom har jag inte fått svar från trumpetaren än ifall han vill vara med. Nåja, det löser sig säkert.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 09:57 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: