måndag, december 11, 2006
Sur och tvär
Jag har blivit en otrevlig typ som knappast ens svarar på tilltal och gärna snäser av folk (läs: mannen) när de säger något som inte faller mig i smaken. Jag vet att det beror på att jag är stressad och utarbetad men det hjälper inte så mycket. Är verkligen i stort behov av lite sammanhängande ledighet och tack och lov är det ju inte så långt kvar till jullovet.

Har fått lite gjort i alla fall. Affischerna till körkonserten är tryckta och väntar bara på att sättas upp. Tidningsannons är bokad och kommer in på lördag. Jag har gjort en skiss på program till körkonserten så att jag kan lämna det till prästen som ska stå för andakten. Nu ska jag bara försöka att vara en inspirerande sångpedagog resten av dagen också - tur man är en hyfsad teaterbegåvning...

Hoppas ni får en fin start på veckan!

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 14:46 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: