onsdag, maj 02, 2007
Barockopera & Chanel
Så var det dags att börja jobba igen. Skönt att börja veckan med sovmorgon i alla fall, då kan man så sakteliga vänja sig vid tanken. Det känns inte jätteskoj det får jag erkänna, men tack och lov är det ju bara idag och imorgon som jag måste åka iväg för att tjäna mammon så det ska nog gå bra.

Imorgon blir det direkt från jobbet till konsert för att sjunga Dido & Aeneas. Något som ska göras även på fredag men då på hemmaplan, tack och lov. Dessutom åker mannen bort denna helg, så det kan ju vara bra att ha något att göra. Blir lätt att jag sitter halvapatisk här hemma annars.

Är det förresten någon som vet var i Köpenhamn jag kan köpa Chanels nagellack: Duo Platinum Holographic? Åker dit i mitten av juni och jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att inhandla det här lacket så alla tips emottages tacksamt!


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 09:59 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • onsdag, maj 02, 2007 10:51:00 fm, Anonymous Anonym

    nu har jag gått och funderat länge på om det kan vara du som är på fotot längs upp. Eller jag är kanske helt fel ute

     
  • onsdag, maj 02, 2007 10:56:00 fm, Blogger Aradil

    Elemi: Om det vore så väl...
    Det är en jazzsångerska som heter Billie Holiday (1915-1959).
    Ha en bra dag!

     
  • onsdag, maj 02, 2007 2:23:00 em, Blogger niffin

    Verkligen spännande etiketter & "andra bloggar om" idag! ;)
    Hittade detta när jag sökte i din länk på "store locator": http://www.chanel.com/nav/html/direct_page.php?page=locator&zone_lang=EUREN ,& sen går du vidare. (Direktlänken ville inte funka.)

     
  • onsdag, maj 02, 2007 9:53:00 em, Blogger Aradil

    Soul_bird: Man är väl mångsidig ;)
    Tack för länken (borde jag ju kunnat komma på själv, men ibland är man inte så smart som man tror). Fanns ju massor av ställen att kolla in :)