torsdag, maj 17, 2007
Oduschad zigenerska
Festivalveckan gick över förväntan och resulterade i nöjda elever och massor med publik. Dessutom hade vi vädergudarna med oss, så gårdagens avslutning blev otroligt lyckad.

Idag hade vi första träffen med operaensemblen. Ska bli roligt att spela zigenerska, men det var mindre roligt att det skulle tas mått redan idag. Kände mig grymt ofräsch efter den otroligt långa och intensiva gårdagen och morgonens stress som resulterat i att jag inte ställt mig under duschen. I ett sådant läge är det inte alls kul att någon kommer så nära som en kostymör som ska ta vartenda mått som finns...

Nu ska jag duscha, trycka i mig en pizza och slappa framför TV:n. Fasen vad skönt det ska bli!

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 19:11 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: