torsdag, december 14, 2006
Sömn & Förkylning
Sista arbetsdagen innan helgen och sista undervisningsdagen innan jullovet. Känner mig inte på topp men med de förutsättningarna så ska jag nog orka. Somnade framför Seinfeld igår kväll och flyttade mig till sängen före tolv där jag omedelbart fortsatte sova - måste vara nytt terminsrekord! Har sovit utan avbrott till kl. 10.00 då väckarklockan tyckte att jag skulle kliva upp. Är fortfarande trött tyvärr, men det kanske bara är som jag inbillar mig...

Förkylningen ligger kvar och idag verkar det som om det adderats hosta till symptomen - toppen, NOT! Mannen har också åkt på den och snorade fruktansvärt igår kväll. Kan nog bli en mysig födelsedag på lördag *ironisk*

Nej, lite te kanske kan göra mig på bättre humör - får ta och testa.

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 10:06 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget: