torsdag, december 14, 2006
Undervisningsfritt
Så, då var sista lektionen för den här terminen avklarad - pjuh! Har köpt kebabrulle till middag och lånat en öl av svärföräldrarna så här firas för fullt ;) Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv och sedan blir det att skynda iväg till stan för att handla julklappar. Har inte köpt några alls ännu och har inte så många idéer heller så det kan bli en spännande eftermiddag. Ikväll blir det Medium (reprisen på tv4+) och Seinfeld, sedan sängen!

Update: Hade redan sett det Medium-avsnittet så det bidde inget...

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 21:38 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, december 14, 2006 10:36:00 em, Anonymous Anonym

    Å, jag gillar medium, vilket avsnitt var det? Såg du den där nya "prata-med-spöken"-serien som började på fyran ikväll? Den var inte lika bra som Medium.

    Nu ska jag gå och lägga mig. Jag kan lägga mig, jag är inte rätt.

     
  • torsdag, december 14, 2006 10:41:00 em, Blogger Aradil

    mrspitepalt: Medium är en av favoriterna helt klart! Det var när hon drömde om barnet som hon inte fick, eller om hon fick missfall eller hur det nu var.

    Har inte sett den nya serien - har svårt att hinna hem till 21 för det mesta, vilket innebär att jag missar massor med bra serier ;)Hade jag varit hemma hade jag nog sett den :D

    Sov gott! :)

     
  • fredag, december 15, 2006 1:15:00 fm, Blogger niffin

    Kan nästan känna ditt pjuh ända hit! ;)
    God klappjaktlycka imorron!

     
  • fredag, december 15, 2006 12:10:00 em, Blogger Aradil

    soul_bird: Kan tänka mig det, det var rejält ;)
    Tack, sitter och planerar för fullt :)