måndag, april 02, 2007
Ja, må hon leva!


Idag fyller Syster Yster 28 år så ikväll ska vi våldgästa och käka smörgåstårta. Tyvärr jobbar den stackaren till 21.30 så det blir rätt sent. Får hålla tummarna att gamlingarna på jobbet är snälla mot henne i alla fall.

När jag skrev att hon fyllde 28 år hajade jag till och kontrollräknade tre gånger. Tiden går så snabbt och det känns helt overkligt att hon blir så gammal - snart trettio! Värst av allt: hur gammal måste då inte jag vara!

Stort grattis, söstra mi, vi ses ikväll!

Etiketter:

 
Nedtecknat 11:25 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • måndag, april 02, 2007 3:26:00 em, Blogger Mie

    Nej nej så ska man inte räkna! Även om dina yngre syskon och barn blir äldre så har det INGET med dig att göra;-)
    Ha en bra kväll o ät mycket smörgåstårta!
    Kram

     
  • måndag, april 02, 2007 4:49:00 em, Blogger Aradil

    Haha, det är nog så det är! Jag blir ju aldrig mer än 29 :D
    Ha en bra kväll du med (jag ska nog få i mig ett par bitar i alla fall)
    Kramar