tisdag, mars 27, 2007
Kaffepaus
Solen skiner in genom fönstret här på kontoret och jag antar att det kommer att bli ännu en vacker vårdag. Än så länge är det kallt, så kallt att vi fick skrapa rutorna när vi åkte i morse. Ljuset gör det i alla fall lättare att komma upp, även om jag inte tycker att jag känner mig piggare direkt.

Jag har en lång arbetsdag framför mig. Tisdagar är det 8.00-20.00 som gäller och det är en schemaläggning som jag förbannar varje vecka. Tack och lov har jag inte lika många elever idag som igår utan rätt mycket tid till eget arbete. Synd bara att jag tvingats låna ut mitt rum på tisdagsförmiddagar...

Nej, jag har precis satt på en kanna kaffe som jag planerar att kasta mig över. Hoppas att ni får en härlig dag i det vackra vädret!

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 08:11 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, mars 27, 2007 12:23:00 em, Blogger Mie

    Usch vilken lång dag.. Hoppas att du kan få lite vårsol på lunchen i alla fall!
    Sköt om dig o kram!

     
  • tisdag, mars 27, 2007 3:57:00 em, Blogger .

    Buhu, min dag är inte så bra. Kan inte ens gå på mina onda fötter efter förtrånga skor igår. Ackackack.
    Hoppas dina fötter mår bättre! x)

     
  • tisdag, mars 27, 2007 7:07:00 em, Blogger Aradil

    Mie: Jo, den är hemsk! Nästa år ska jag verkligen försöka att inte göra om samma misstag.
    Tack detsamma!
    Kramar

    turbotrollet: Låter inget vidare :( Känner igen mig i det där med att envisas med skor som inte är jättesnälla mot fossingarna... Just nu är det dock inga problem med just den saken :)
    Hoppas fötterna kryar på sig!

     
  • tisdag, mars 27, 2007 11:26:00 em, Blogger Unknown

    Hoppas din dag blev lika skön som min ändå! :D

     
  • tisdag, mars 27, 2007 11:36:00 em, Blogger Aradil

    Artur: Det kan den ju omöjligt ha varit. Det är ju inte alla som får träffa Filip och Fredrik ;)