måndag, mars 26, 2007
En frukostlista
Måndagsmorgon och frosten ligger vit på marken. Varför inte börja veckan med en lista? Den här har jag hittat hos MissTaken.

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? Tror inte det.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? Ibland, men inte så ofta.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Längdskidor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm, kanske.
Vad är viktigast för dig? Att jag och mina nära får vara friska.
Laddar du hem musik och film från Internet? Har väl hänt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Lägga undan en del och resa.
Vad är det bästa med julafton? Att umgås med familjen.
Tänker du mycket på ditt utseende? En del, fast mindre nu än för några år sedan.
Vad får dig att slappna av? En bra film.
Är du skyldig någon pengar? Bara banken.
Är du mörkrädd? Nej.
Vilken färg är snyggast? Svart.
Tycker du matte är svårt? Nej, fast jag har inte pluggat så hög nivå.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte viktigt, men det kan vara kul.
Har du piercing? Bara hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte nu längre ;)
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Sambon och familjen.
Läser du ofta böcker? Gillar att läsa, men det blir inte så ofta. Mest på sommaren.
Vill du gifta dig? Jodå!
Vill du ha barn? Någon gång i framtiden, antar jag.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Numbers, CSI, Criminal Minds.
Vilka djur är du mest rädd för? Gillar inte ormar och stora kryp.
Vilken kändis är hetast? (norpar MT:s svar) Johnny Depp of course!!!!!!
Vilket mobilmärke föredrar du? Bryr mig inte särskilt mycket.
Biter du på naglarna? Det händer tyvärr allt för ofta.

Andra bloggar om: , ,

Etiketter:

 
Nedtecknat 07:37 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: