fredag, mars 23, 2007
Chai-te och Aftonstjärna
Evenstar

Lunch intogs som vanligt ute så här på fredagen och därefter åkte vi in en liten sväng till stan. Lämnade in mitt halsband för rengöring för ett tag sedan och det har inte blivit av att hämta ut det förrän idag. Känns skönt att ha det hemma igen, jag har verkligen saknat det.


Dagens inköp

Vi hann också med en tur till Rusta. Tanken var att köpa några teburkar men det hittade jag tyvärr inga. Istället slog jag till på en DVD-film. Har sett Stage Beauty ett par gånger och jag tycker att den är fantastiskt bra så 39:- var ju ett riktigt fynd!

Blev också av att vi köpte batterier så nu kan vi börja använda fjärrkontrollen till TV:n i sovrummet igen - toppen!


Påsklilja

Just nu sitter jag och njuter av att påskliljorna slagit ut. Detta ackompanjeras av en rykande färsk kopp chai-te med mjölk. Så himla gott!

Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 18:26 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget: