torsdag, mars 22, 2007
Ett hekto sömn, tack!
Humöret är verkligen inte på topp idag. Som vanligt kröp jag i säng när CSI Miami började, men det var som förgjort att somna. Horatio löste sitt fall och jag kopplade över till Jordan som hade fullt upp eftersom hela personalen på rättsläkarstationen var tagen som gisslan. Även här slutade det lyckligt och nu återstod bara Law & Order: Criminal Intent som jag tittade på för andra gången denna kväll.

Så småningom kom mannen och lade sig och då fick jag ju visa lite hänsyn och stänga av TV:n och därefter var det bara ett enda långt snurrande. Den sista förargade blicken på väckarklockan innan jag somnade kastades vid halv fem.

Tjolihoo, vad skoj det ska bli att jobba idag!


Andra bloggar om: ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 11:05 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, mars 22, 2007 1:55:00 em, Blogger niffin

    Ajaj då..:( Nätterna som grillspett under lakanen är inte roliga.
    *styrketankar mot Småland* :)

     
  • fredag, mars 23, 2007 10:12:00 fm, Anonymous Anonym

    Så bekvämt att lägga sig i sängen o kolla tv en stund, men den stunden blir lätt timmar när de finns nått att titta på, gäller att försöka låta bli o kolla klockan innan man släcker...hehe...

     
  • fredag, mars 23, 2007 10:59:00 fm, Blogger turbotrollet

    Usch, det är skitjobbigt att inte kunna sova, och framförallt då när ens kära sambo somnar in, och med det kommer snarkningarna.. Pest och pina! x(

     
  • fredag, mars 23, 2007 11:46:00 fm, Blogger Aradil

    Soul_bird: Tack för styrketankar. Tror det hjälpte för jag klarade mig genom dagen :)

    Allie: Jättebekvämt! Fast jag brukar somna som en stock rätt omgående när jag gör det så jag får sällan veta hur saker slutar :)

    turbotrollet: Aj, aj! Snarkningar slipper jag tack och lov, det kan inte vara så skoj :\