tisdag, mars 20, 2007
På hemmafronten intet nytt
Idag känns det lite bättre, även om en tur ner till brevlådan tog rejält på krafterna. Febern ligger för tillfället runt 38 grader och det är ju en klar förbättring sedan igår. Får nu bara hoppas att det håller i sig den här gången.

Sitter och funderar på om jag ska peta i mig ett par Ipren, eller inte. Skulle antagligen få mig att piggna till så pass att jag orkade plocka ur diskmaskinen och vika tvätt, men det är ju i och för sig inte därför jag är hemma från jobbet...

Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 12:18 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, mars 20, 2007 3:16:00 em, Anonymous Anonym

    skönt det går åt bättre håll, man blir utmattad av minsta lilla efter att man känner sig bättre. *kramar om*

     
  • tisdag, mars 20, 2007 3:52:00 em, Blogger Mie

    Usch vad jag tycker synd om dig! Inte länge sen jag var där själv:-(
    Skit i diskmaskinen och håll dig under täcket!
    Kram

     
  • tisdag, mars 20, 2007 7:59:00 em, Blogger Aradil

    Missy: Och man blir så förvånad när man blir så utmattad, för man känner sig ju så mycket piggare!
    Kramar

    Mie: Nej, du har ju precis haft ditt roliga ;) Har faktiskt lyckats ta det riktigt lugnt idag också - härligt!
    Kram