lördag, mars 24, 2007
Full fart
Shit pommesfrites, jag försov mig visst idag! Ska åka till Skåne och leverera en dator till några vänner som än så länge klarat sig utan. Nu blir det äntligen ändrig och vi får välkomna dem till 2000-talet.

Får skynda mig att hoppa in i duschen nu när allt blev så försenat.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Etiketter:

 
Nedtecknat 10:37 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget:


  • lördag, mars 24, 2007 10:48:00 fm, Blogger Unknown

    Ja och nu är de väl fast i dataträsket för gott!

     
  • lördag, mars 24, 2007 11:14:00 fm, Blogger Aradil

    Emma: Det får vi hoppas ;)

     
  • lördag, mars 24, 2007 7:19:00 em, Anonymous Anonym

    Välkommen till skåne! =D
    ja nu får de o göra med en dator, har man skaffat den en gång kan man inte va utan den...hehe... =)

     
  • lördag, mars 24, 2007 9:27:00 em, Blogger MissTaken

    Hoppas det gick bra!! Ha en jätteskön kväll, kramar!

     
  • söndag, mars 25, 2007 9:09:00 fm, Anonymous Anonym

    Ja...de finns fortfarande men de är färre och färre. De utan dator alltså. Och till stor del är väl detta hempc:s förtjänst. Många kunde skaffa som inte haft råd och fler begagnadedatorer dök upp på andrahandsmarknaden. Men sen finns ju de som av ett eller annat skäl trots allt avstått. Hoppas du skriver om hur deras liv förändras (eller inte) i och med datorns intrång i deras liv.

     
  • söndag, mars 25, 2007 10:11:00 fm, Anonymous Anonym

    Inga skorsmulor i sängen denna morgon...

     
  • söndag, mars 25, 2007 9:11:00 em, Blogger Aradil

    Allie: Tackar, tackar! Ni bjöd på väldigt fint väder får jag säga :D Hehe, jag hoppas vi lyckas snärja dem ;)

    Misstaken: Det gick bara fint :D Tack detsamma!

    Christina W: Jo det finns en och annan. Fast det känns lite konstigt eftersom de ju är i vår ålder (runt 30 alltså). Får se om jag får någon info från dem - då skvallrar jag så klart ;)

    Hannele: Bara en slät kopp te och sedan hasta...