söndag, mars 25, 2007
Grease & Grillat
Hemma igen efter en intensiv helg nere i Skåne. Igår installerade vi datorn hos våra vänner som verkade rätt så nöjda. Fru Kompositör för att hon verkligen vill ha en dator och Kompositören för att han insåg att de hade fått en stereo i sovrummet. Ska bli verkligt intressant att se hur det går för dem, hoppas i alla fall att det går snabbt att få igång Internet.

Förutom datorinstallation hann vi också med att inviga grillsäsongen. Vädret var fantastiskt fint men tyvärr kom vi igång lite sent så det blev nödvändigt med ficklampa för att se när köttet var färdigt.

Idag har vi njutit av musikalen Grease. Jag tyckte det var riktigt trevligt om än lite svårt att höra texten i låtarna. Som tur är har jag sett filmen både en och sju gånger så det var inga problem att hänga med i handlingen ändå.

Har inte haft mycket till övers för Måns Zelmerlöw - har egentligen bara sett honom i Let's Dance och nu senast i Melodifestivalen - men jag får nog omvärdera honom efter detta. Han gjorde en väldigt bra insats och speciellt tyckte jag att han sjöng Sandy riktigt bra.

Nu ska jag ta och slappa lite framför TV:n med en god kopp te. Måste ju ladda batterierna inför morgondagen...


Andra bloggar om: , , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 20:37 Detta inlägg ¤


11 har kommenterat inlägget: