måndag, mars 26, 2007
Time Out
Fy sjutton vilka långa dagar det är just nu! Tack och lov hägrar ett påsklov alldeles runt knuten och det ska bli så otroligt skönt. Förhoppningsvis kommer det lilla uppehållet att ge mig humör och engagemang åter. Någonstans längs vägen har jag nämligen tappat dessa och det gör att jag känner mig som en otroligt tråkig och dålig lärare.

Nu ska jag kolla in Filip och Fredrik för att se vad de hittar på ikväll.

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 22:22 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • måndag, mars 26, 2007 11:22:00 em, Anonymous Anonym

    Då är det ju perfekt med lite ledighet. Min börja redan idag och det är såå skönt, att kunna få ta det lugnt o ladda batterierna på nytt igen, de där loven behövs verkligen.

     
  • måndag, mars 26, 2007 11:29:00 em, Blogger Aradil

    Allie: Jo, det är verkligen bra tajming! Härligt att du fått ledigt redan, hoppas du njuter av det vackra vädret :D