onsdag, mars 28, 2007
Från 10 till 1
Ännu en lista som jag snott av MissTaken

10 saker jag gör varje dag:
Stiger upp
Kokar te
Slår på datorn
Tittar på TV
Borstar tänderna
Klär på mig
Äter
Går barfota
Ställer väckarklockan
Kollar mejlen

9 saker jag ser fram emot:
Att huset ska bli färdigt
Sommaren
Påsken
Att åka upp till la familia
Kenn Lending på Mojo 16 juni
Nästa utlandstripp
Att sätta plantor i balkonglådorna
Att flytta ut på balkongen
En egen trädgård

8 saker jag rör varje dag:
Mannen
Mig själv
Datorns tangentbord
Pianotangenter
Fjärrkontrollen till TV:n
Vattenkranen i köket och i badrummet
Spisen
Väckarklockan

7 saker som irriterar mig:
När folk lånar mitt rum och inte städar efter sig
Att mannen förlagt sina nycklar och lånar mina hela tiden
Ljudet av dammsugaren
Att mina saker aldrig ligger där jag lämnat dem
Att jag är så dåligt på att veckoplanera middagarna
Politiska debatter
Att jag aldrig lyckas spara ut alla naglar samtidigt

6 saker jag har på mig dagligen:
Kläder
Linser
Skor
Halsband
Mascara
Strumpbyxor

5 filmer jag kan se om och om igen:
Stolthet & Fördom
10 orsaker att hata dig
För Evigt
Stage Beauty
Chocolat

4 personer jag vill spendera mer tid med:
Mamman
Pappan
Syster Yster
Mormor

3 låtar jag lyssnar på just nu:
Inga just nu!

2 band/artister jag sett live:
Lars Winnerbäck
Bo Kaspers Orkester

1 person som jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Mig själv!


Andra bloggar om: ,

Etiketter:

 
Nedtecknat 12:15 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: