torsdag, mars 29, 2007
Fem favoriter
MissTaken utmanar mig att visa 5 favoritsaker och här kommer mina prylar.

Favoriter 1
Den här damen fick jag i julklapp för några år sedan och hon pryder sin plats på mitt nattduksbord. Att hon dessutom har förmågan att hålla ordning bland mina smycken är en trevlig bonus.


Favoriter 2
En inflyttningspresent från mamman och pappan. Jag är fascinerad av glaskonst och den här tyckte jag var snygg! Det syns inte så tydligt på bilden, men i den svarta sockeln lyser en stark lampa rakt upp så det blir ett snyggt sken i glaset.


Favoriter 3
Fick denna i present när jag fyllde 30. Kan inte påstå att jag spelar så väldigt mycket på den, men jag blir glad när jag ser den.


Favoriter 4
Mina te-/kaffekannor får vara med på ett hörn. Favoriten är den rosa längst till vänster men det är den bruna som används dagligen.


Favoriter 5
Den här ljusstaken var den första sak som jag och mannen köpte gemensamt och den har därför en särskild plats i mitt hjärta.


Nu utmanar jag Hannele och Struntlillstrumpa!

Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 10:24 Detta inlägg ¤


9 har kommenterat inlägget: