lördag, maj 05, 2007
Filmrally
Lördagsmys

Jag och mannen brukar ju försöka göra oss till lite med god mat och gemenskap på lördagarna. Nu när jag är ensam gör jag så gott jag kan på egen hand. Potatissallad och marinerad kycklingfilé var riktigt mumsigt!

Ägnar mig också åt ett litet filmrally ikväll. Har hittills sett:

American Dreamz med Hugh Grant och Mandy Moore i huvudrollerna.
Många vill bli stjärna, men ingen vill så mycket som Sally (Moore). Hon charmar målmedvetet såväl den självupptagne programledaren (Grant) som det amerikanska folket när hon deltar i den American Idol-liknande reality-tv-serien: American Dreamz. Amerikas president och en terrororganisation från mellanöstern blandas också in i mixen.
2 popcorn


Just Like Heaven med Reese Witherspoon och Mark Ruffalo i huvudrollerna.
Jeff (Ruffalo) hyr en lägenhet och på köpet kommer en oväntad och oönskad inneboende, Elizabeth (Witherspoon), som bara han kan se. Jeff är övertygad om att hon är död medan Elizabeth tror att hon fortfarande lever. Medan de letar efter sanningen uppstår även en viss kemi mellan de båda.
4 popcorn


Nu väntar kvällens Viggo-dos: A History Of Violence.


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 23:05 Detta inlägg ¤


9 har kommenterat inlägget: