onsdag, maj 02, 2007
Några frågor
Hittade några frågor hos Dunder som jag norpade med mig.


Tre saker jag inte förstår:
Ryska
Motorer
Universum

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Kamera
Mp3-spelare
Dataväska

Tre saker jag gör just nu:
Dricker kaffe
Bloggar
Vaktar diskmaskinen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Skriva en bok
Ge ut en skiva
Åka till Australien

Tre saker jag kan göra:
Spela piano
Köra bil
Åka slalom

Tre saker jag inte kan:
Busvissla
Beskära träd och buskar
Mura

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Sting
Bach
Dina barn (om du har några)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela cello
Dansa
Hoppa fallskärm

Tre favoriträtter:
Rårakor med rom, rödlök och gräddfil
Röding på alla möjliga sätt
Fondue

Tre personer jag utmanar:
Elemi, Mrspitepalt och Allie


Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 11:09 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: